Met Managed VoIP tilt u het bellen via internet binnen uw bedrijf op een goedkope manier naar een hoger niveau. Dit doordat u:
1. geen (zichtbare) telefooncentrale meer hoeft aan te schaffen en onderhouden: de aanlegkosten zijn eenmalig terwijl het systeem flexibel genoeg is om mee te gaan met de groei (of inkrimping) binnen uw bedrijf;
2. uw werknemers overal bereikbaar zijn: jullie locatie doet er dus niet meer toe. Het enige dat van belang is, is de aansluiting van uw telefoon of dat van uw medewerkers op het systeem.
3. zelf kan bepalen welke gesprekken u aanneemt en in welke volgorde u dat wenst te doen;
4. gemakkelijk groepsgesprekken met medewerkers en klanten kunt voeren: door deze functie bespaart u tijd aangezien u bijvoorbeeld slechts één keer dezelfde uitleg, opdracht of presentatie aan de personen aan de andere kant van de lijn hoeft te geven.
5. bepaalde nummers automatisch met u kunt laten doorverbinden: hierdoor gaat de beller niet eerst een gesprek aan met de telefoniste die hem of haar dan in de wacht zetten moet wanneer er meerdere bellers zijn. Deze optie zorgt ervoor dat u belangrijke zakelijke- of persoonlijke gesprekken, nooit meer misloopt.
Er zijn nog meerdere functionaliteiten te noemen die het overstappen naar Managed Voice voor uw bedrijf, de moeite waard maken. Aangezien het vaak genoeg om op maat gesneden verbeteringen gaat, kijken wij bij Labyrinth-IT er naar uit samen met u naar de beste toepassing voor uw bedrijf te zoeken. Neem daarom vandaag nog contact met ons op. Wij helpen u graag!